Czas: 18.03.2012.
Miejscie: Śliska
Godzina: 10:00
Prowadzenie: Tomek (może po mnie Łukasz)
System: Warhammer (Dzikie Pola/Warhammer)
Ostatnio edytowany przez Hakon (2012-02-28 21:32)
ja wstępnie jestem za, chociaż nie mogę wykluczyć pracy w daną niedzielę (cieżki okres). ale ogólnie mam taką propozycję że jeśli nie będą mogli grać kluczowi gracze to można od razu zagrać w dzikie pola, powoli rozkminiam kolejne etapy gry, teraz się skupiłem na finezji walki, nie jest taka prosta ale może ogarnę
Bardziej od walki ciekawi mnie czy gracze klimat poczują. To dość wymagający system i świat dla MG jak i dla Graczy. Ciekawi mnie w jakim roku byśmy grali za jakiego Króla itd. Nazwisko Bohatera już mam a imię zależy od roku w jakim nas umieścisz. (Mój BG będzie prawdziwym szlachcicem historycznie patrząc)
Nie obawiać się! Studiuję dzikie pola więc pewnie je poprowadzę mechanika walki jest mi już znana tylko muszę się z nią obyć ;p
Obyć się tylko można grając Wydaje mi się, że czasowo nie damy rady 2 gier pograć. Kamila wróciła do pracy i w niedziele ściągam ją do Wawy. Pewnie będę kończył okolo 16-17 by obrócić Warszawa-Brwinów i potem Brwinów-Warszawa do godziny 19. No chyba, że nie zawiozę rodzinki do Brwinowa.
Hej! Ja niestety odpadam z jutrzejszej sesji... Wybaczcie późną porę informowania ale po prostu padam na przysłowiowe ryło (sporo zajęć mi się trafiło w weekend - z jednego właśnie trafiłem do domu) i najzwyklej w świecie jutro chce odpocząć od wszystkiego i wszystkich. Wiem brzmi brutalnie i od takiej kompaniji się nie powinno nigdy odpoczywać ale czasem po prostu trzeba sobie odpuścić. Tak więc to czynię, liczę na zrozumienie i jeszcze raz przepraszam gdyż zawiodłem...
Scrat napisał: